mboost-dp1
speciel mus?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Halløj.
Jeg er på udkig efter en lidt speciel slags mus.
Så den i en video på youtube et sted kan bare ikke finde den mere, det er en mus man bare kan have om fingerien næsten som en stor ring, så man ikke behøver sidde ved et bord for at styre den.
Er ikke nødvendigvis lige den jeg leder efter, men jeg leder efter en mus man kan have i hånden og som kan styres i luften, f.eks. via sofaen uden at man skal have kontakt til bordet.
Nogle der har nogle ideer om hvor sådan noget kan findes, synes jeg har kigget en million steder uden held?
På forhånd tak
Jeg er på udkig efter en lidt speciel slags mus.
Så den i en video på youtube et sted kan bare ikke finde den mere, det er en mus man bare kan have om fingerien næsten som en stor ring, så man ikke behøver sidde ved et bord for at styre den.
Er ikke nødvendigvis lige den jeg leder efter, men jeg leder efter en mus man kan have i hånden og som kan styres i luften, f.eks. via sofaen uden at man skal have kontakt til bordet.
Nogle der har nogle ideer om hvor sådan noget kan findes, synes jeg har kigget en million steder uden held?
På forhånd tak
DonTommy (1) skrev:Er ikke nødvendigvis lige den jeg leder efter, men jeg leder efter en mus man kan have i hånden og som kan styres i luften, f.eks. via sofaen uden at man skal have kontakt til bordet.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=3...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.