mboost-dp1
Tilføj hardware kører
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa
På min søns bærbare Toshiba kommer der følgende fejl ved installering af eks. printer eller aktivering af "tilføj Hardware":
"Afslut den igangværende proces inde du starter en ny installation."
Der er ingen vinduer åbne, der viser at en installation er igang og kalder man joblisten, er der heller ingen programmer der kører.
Hvad kan jeg gøre?
Mvh
Spandt
På min søns bærbare Toshiba kommer der følgende fejl ved installering af eks. printer eller aktivering af "tilføj Hardware":
"Afslut den igangværende proces inde du starter en ny installation."
Der er ingen vinduer åbne, der viser at en installation er igang og kalder man joblisten, er der heller ingen programmer der kører.
Hvad kan jeg gøre?
Mvh
Spandt
Gute frage.
Men jeg ville starte med virus og spyware scanning, samt scanning for rootkit.
Derefter prøv at kør en windows update, og se om der er driver opdateringer osv.
Hvis det stadigvæk ikke hjælper ville jeg spørge google.
Men jeg ville starte med virus og spyware scanning, samt scanning for rootkit.
Derefter prøv at kør en windows update, og se om der er driver opdateringer osv.
Hvis det stadigvæk ikke hjælper ville jeg spørge google.
Jeg har kørt diverse virusprogrammer, netop fordi der var virus på den, men alt skulle være i orden nu.
Scanning for rootkit, hvad er det?
Windoes update er ok og jeg har prøvet google men uden at finde noget.
Scanning for rootkit, hvad er det?
Windoes update er ok og jeg har prøvet google men uden at finde noget.
Du kan f.eks. hente Sophos Anti-Rootkit scanner. Den er gratis, og du kan læse mere om den her: sophos.com.
Hvilke antivirus programmer har du kørt?
Hvilke antivirus programmer har du kørt?
Jeg har købt trendmicro over Nettet, installeret og updateret og scannet hele Pc'en.
Jeg hentde den fil du foreslog, men det hjalp desværre ikke
Jan
Jeg hentde den fil du foreslog, men det hjalp desværre ikke
Jan
Hent gratis anti-virus / malware - opdater og scan (en af gangen):
Spybot S&D, Ad-Aware 2007 free, Windows Defender.
Hvis du vil prøve et andet antivirus program, er AVG ganske fint - og gratis.
Ved Spybot, vil jeg fravælge "tea-timer" under installation. Husk at kør Immunize.
Har du opdateret til XP Service Pack 3?
Har printeren virket før på denne PC? Ellers skal driverne installeres inden den tilsluttes.
Spybot S&D, Ad-Aware 2007 free, Windows Defender.
Hvis du vil prøve et andet antivirus program, er AVG ganske fint - og gratis.
Ved Spybot, vil jeg fravælge "tea-timer" under installation. Husk at kør Immunize.
Har du opdateret til XP Service Pack 3?
Har printeren virket før på denne PC? Ellers skal driverne installeres inden den tilsluttes.
Hej igen
Jeg vil prøve at installere de programmer du foreslår i løbet af dagen.
Det er ikke kun printer, der ikke kan installeres. Bare man aktiverer "Tilføj hardware" kommer fejlen.
og processen rundll32 kører ikke.
Jeg vil prøve at installere de programmer du foreslår i løbet af dagen.
Det er ikke kun printer, der ikke kan installeres. Bare man aktiverer "Tilføj hardware" kommer fejlen.
og processen rundll32 kører ikke.
Printerinstallationen (via producentens installation) stoppede og gav fejlmeldingen, ligesom eks. inst. af msn.
Jeg trykkede kun på "tilføj hardware" for at 100% at kunne konstatere, at det var der fejlen var. Og inden 1. billede kom samme fejlmeddelelse.
Jeg opgiver nu og reinstallerer den.
Mange tak for din tid og hjælp.
Jeg trykkede kun på "tilføj hardware" for at 100% at kunne konstatere, at det var der fejlen var. Og inden 1. billede kom samme fejlmeddelelse.
Jeg opgiver nu og reinstallerer den.
Mange tak for din tid og hjælp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.