mboost-dp1
TV-tuner kort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg vil købe et PCI-tv-tuner kort til min stationære PC.
Det skal ikke kune tage digitalt signal, bare analogt.
Hvis det kunne fås med analog A/V indgang så jeg kan optage eks. VHS ville det være cool, men det er ikke et krav.
Jeg kunne sagtens vælge et random på edbpriser.dk, men skriver lige her for at høre om I kan anbefale en producent der lever god software med til kortet.
På forhånd tak.
Det skal ikke kune tage digitalt signal, bare analogt.
Hvis det kunne fås med analog A/V indgang så jeg kan optage eks. VHS ville det være cool, men det er ikke et krav.
Jeg kunne sagtens vælge et random på edbpriser.dk, men skriver lige her for at høre om I kan anbefale en producent der lever god software med til kortet.
På forhånd tak.
Hauppauge er vist den producent jeg har hørt mest godt om. Så vidt jeg ved (og det er ikke meget), så er Pinnacle de kort, som bliver sat i OEM-computere fra Bilka, TDC, Fona osv., og kvaliteten er måske ikke så god?
Jeg går normalt ud fra at sortere efter mest populære på edbpriser - Det giver en god indikation om hvilke producenter, der ved hvad de laver og får kunderne til at vende tilbage.
Her er billedet så, at Hauppauge ligger øverst sammen med noget der hedder Terratec, så det er da dem jeg ville overveje
Jeg går normalt ud fra at sortere efter mest populære på edbpriser - Det giver en god indikation om hvilke producenter, der ved hvad de laver og får kunderne til at vende tilbage.
Her er billedet så, at Hauppauge ligger øverst sammen med noget der hedder Terratec, så det er da dem jeg ville overveje
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.