mboost-dp1
Udskiftning af DVD på fujitsu-siemens Amilo notebook?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle sammen,
er der nogen her, som kan fortælle mig hvordan, at jeg kan udskifte mit dvd drev på min Amilo m1425 bærebar.
Evt henvise til en beskrivelse på internettet.
på forhånd tak
/Kontiki
er der nogen her, som kan fortælle mig hvordan, at jeg kan udskifte mit dvd drev på min Amilo m1425 bærebar.
Evt henvise til en beskrivelse på internettet.
på forhånd tak
/Kontiki
Jeg har mistet kontakten til drevet. Det gælder både igennem windows XP og Linux.....
Har ellers virket upåklageligt.....
Der er en skrue, hvor der er et symbol med et o med en cirkel omkring.... så jeg tænkte om det var nok at skrue den af.
Der er temmelig mange skruer i bunden....
mvh
Kontiki
Har ellers virket upåklageligt.....
Der er en skrue, hvor der er et symbol med et o med en cirkel omkring.... så jeg tænkte om det var nok at skrue den af.
Der er temmelig mange skruer i bunden....
mvh
Kontiki
Jeg kan ikke lige finde en oversigt over din model, så det er lidt svært... Og der står ingenting i manualen.
Men det tager ikke så lang tid lige at pille de skruer af...
Så skal du være glad for at det ikke er en MacBook du skal skifte tastetur på... Se der er en del skruer!
/3214n.
Men det tager ikke så lang tid lige at pille de skruer af...
Så skal du være glad for at det ikke er en MacBook du skal skifte tastetur på... Se der er en del skruer!
/3214n.
Jeg fandt selv en løsning!
1. Dvd skuffen åbnes først! (enten når maskinen er tændt eller ved hjælp af nødåbningshullet)
2. Sluk den bærbare.
3. Vend den på hovedet.
4. skrue skruen løs bag på, som er markeret med 2 cirkler.
5. Træk forsigtigt drevet ud af maskinen.
Omvendt fremgangsmetode til at monterer et nyt drev, hvor den bare skubbes forsigtigt på plads. Ganske enkelt!!
/Kontiki
1. Dvd skuffen åbnes først! (enten når maskinen er tændt eller ved hjælp af nødåbningshullet)
2. Sluk den bærbare.
3. Vend den på hovedet.
4. skrue skruen løs bag på, som er markeret med 2 cirkler.
5. Træk forsigtigt drevet ud af maskinen.
Omvendt fremgangsmetode til at monterer et nyt drev, hvor den bare skubbes forsigtigt på plads. Ganske enkelt!!
/Kontiki
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.