mboost-dp1
Underligt muse-problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hola
Jeg har en delikat sag på en HP 8710w, hvor den fejler i at genkende en mus.. som en mus.
Jeg slutter musen til, den registrere tilslutningen (USB) ser at der er tale om en optisk mus. men smider enheden ind som HID-compliant device og USB Human interface device. Altså ikke som mus.
Det resultere i at musen ikke kan bruges. og det hænger mig efterhånden langt ud af næsen.
Har opdateret Chipset og diversen. leget med bios - INTET.
Tyder på der er noget helt galt for den registrere enheden på ny for hver USB port den ikke har været tilsluttet før.
Nogen der har nogen små ideer ?
PFT
Jeg har en delikat sag på en HP 8710w, hvor den fejler i at genkende en mus.. som en mus.
Jeg slutter musen til, den registrere tilslutningen (USB) ser at der er tale om en optisk mus. men smider enheden ind som HID-compliant device og USB Human interface device. Altså ikke som mus.
Det resultere i at musen ikke kan bruges. og det hænger mig efterhånden langt ud af næsen.
Har opdateret Chipset og diversen. leget med bios - INTET.
Tyder på der er noget helt galt for den registrere enheden på ny for hver USB port den ikke har været tilsluttet før.
Nogen der har nogen små ideer ?
PFT
Ja det ved jeg godt.
Men for at den skal fungere skal den også ryge ind under "mice and other pointing devices" da det er en buttplug and play mus.
Musen fungere fint. og det er ligemeget hvilken mus der bliver sat til så fejler den.
Men for at den skal fungere skal den også ryge ind under "mice and other pointing devices" da det er en buttplug and play mus.
Musen fungere fint. og det er ligemeget hvilken mus der bliver sat til så fejler den.
SlettetBruger (1) skrev:Tyder på der er noget helt galt for den registrere enheden på ny for hver USB port den ikke har været tilsluttet før.
Ja :)
musen fungere fint i andre pc'er som er installeret med samme image.
det gælder samtlige mus jeg har prøvet..
måske sku den bare formatteres igen
det gælder samtlige mus jeg har prøvet..
måske sku den bare formatteres igen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.