mboost-dp1
Vurdering af computer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa folkens jeg har planer om at sælge min computer om et par måneder og i den forbindelse ville jeg gerne høre hvad i synes ville være en fornuftig pris.
Computeren har følgende specs.
Operating System
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 950 @ 3.07GHz
RAM
12.0GB Triple-Channel DDR3 @ 532MHz
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. EX58-UD4P (Socket 1366)
Graphics
NVIDIA GeForce GTX 295
Hard Drives
977GB Hitachi Hitachi HDT721010SLA360 ATA Device (SATA)
Jeg ville selv mene det var et sted mellem 7-8k værd men hvad siger i?
Computeren har følgende specs.
Operating System
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 950 @ 3.07GHz
RAM
12.0GB Triple-Channel DDR3 @ 532MHz
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. EX58-UD4P (Socket 1366)
Graphics
NVIDIA GeForce GTX 295
Hard Drives
977GB Hitachi Hitachi HDT721010SLA360 ATA Device (SATA)
Jeg ville selv mene det var et sted mellem 7-8k værd men hvad siger i?
Både ift. min vurdering og ift. salgsprisen er det vigtigt, at du kan fremlægge kvitteringer og billeder samt fortælle, hvornår delene er fra, og hvem der har bygget den.
Desuden vil jeg tage friheden til allerede nu at mene, at den er betydeligt under 7-8.000 kroner værd. Hvor meget kan jeg ikke sige på stående fod.
Desuden vil jeg tage friheden til allerede nu at mene, at den er betydeligt under 7-8.000 kroner værd. Hvor meget kan jeg ikke sige på stående fod.
Placerer man min viden om hardware på en skala fra 0-10, lægger jeg mig lige ved siden af det antal proptrækkere, som Vandfarve har i sin husstand. Det er ikke mange proptrækkere, kan jeg afsløre...
Gu' vil jeg da ha' portvin! Det er vel hele pointen.
Men det udelukker lissom ikke, at jeg fortæller min nye ven, Stoks, om dengang, jeg blev stillet ting i udsigt, som jeg på ingen måde fik. Det er jeg faktisk helt sikker på, at alle gerne vil høre om. Selv de, der i fremtiden kommer til at rate mine indlæg her i tråden "irrelevant".
Irrelevant betyder "tell me moar!"
Men det udelukker lissom ikke, at jeg fortæller min nye ven, Stoks, om dengang, jeg blev stillet ting i udsigt, som jeg på ingen måde fik. Det er jeg faktisk helt sikker på, at alle gerne vil høre om. Selv de, der i fremtiden kommer til at rate mine indlæg her i tråden "irrelevant".
Irrelevant betyder "tell me moar!"
jep for jeg ville være mere tryg ved at købe en pc som en udannet person inden for IT-suporter har bygget, end en eller anden privat person som tror han gør det rigtigt.vandfarve (4) skrev:Både ift. min vurdering og ift. salgsprisen er det vigtigt, at du kan fremlægge kvitteringer og billeder samt fortælle, hvornår delene er fra, og hvem der har bygget den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.