mboost-dp1

Webcam - Blue Screen of DEATH

Gå til bund
Gravatar #1 - Kivo
15. jan. 2009 21:22
Hjælp mig.!

Jeg har købt, det her webcam, Phillips SPC230NC, og har installeret og opdateret Driveren, til det. Men hver gang jeg skal starte en video samtale, dukker "BLUE SCREEN OF DEATH" op og min, bærbar genstarter. :-(

Nogle der har en ide om hvad der kan være skyld i dette problem.?!

OS. Vista x64
Gravatar #2 - MiniatureZeus
15. jan. 2009 23:09
Først, sørg for at din computer ikke genstarter, når du får en BSoD (Blue Screen of Death..), derefter, næste gang den kommer, skriver du de fejlkoder ned som dukker frem på skærmen og googler dem, så kommer der højst sandsynlig et hit op, hvor der står hvordan du fixer dit problem.

For at slå auto-genstart fra, gå ind i System (via kontrolpanel), tryk på "Avanceret" (enten en knap eller et faneblad), og under "Opstart og genstart" tryk på indstillinger. Check af i "Automatisk genstart"
Er ikke helt sikker på, at det er den rigtige måde at gøre det på, men sidder på Mac (gudskelov...) så det er taget frit fra hukommelsen, men prøv evt. at google det, hvis du ikke kan finde det.. Ellers kan man i hvert fald gøre det via TweakXP som kan downloades fra Microsoft.
Gravatar #3 - Skak2000
18. jan. 2009 21:04
Kunne være driver problemer.
Prøv at installer driveren igen, driveren kan hentes her:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login