mboost-dp1
Windows 8 - HJÆLP!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har lige købt windows 8 til min Acer aspire v3 laptop. Før jeg downloadede win8 havde jeg ingen problemer med wifi, men nu er det slet ikke til at få igen. Det normale wifi ikon i bunden af skærmen er væk, skiftet ud med et Ethernet ikon. Har tjekket en hel del online supportsider, men intet har hjulpet.
Er der nogle af jer der evt. ved hvordan jeg kan skaffe wifi igen?
Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak.
Er der nogle af jer der evt. ved hvordan jeg kan skaffe wifi igen?
Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak.
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w8it...
2 løsninger fundet via google ved at søge Wifi gone windows 8
.....
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/w...
Ser ud til at være en løsning
Ser ud til at være en løsning
Jeg oplever, hvad der lyder til at være, det samme.
Hver gang jeg starter Windows 8 op har jeg kun adgang via Ethernet.
Den nemme (men ikke den hurtigste) løsning er at høreklik på Ethernet ikonet i tray. Vælg Troubleshoot.
Det første løsningsforslag den kommer med er at sætte et kabel i Ethernet porten. Spring dette punkt over.
Derefter burde den komme frem og sige at WiFi delen ikke er aktiveret. Lad den få administrator rettigheder, og lad den rette problemet (aktiver).
Log på dit netværk..
Den hurtige løsning er selv at gå ind i device manager og aktivere WiFi komponenten..
Hver gang jeg starter Windows 8 op har jeg kun adgang via Ethernet.
Den nemme (men ikke den hurtigste) løsning er at høreklik på Ethernet ikonet i tray. Vælg Troubleshoot.
Det første løsningsforslag den kommer med er at sætte et kabel i Ethernet porten. Spring dette punkt over.
Derefter burde den komme frem og sige at WiFi delen ikke er aktiveret. Lad den få administrator rettigheder, og lad den rette problemet (aktiver).
Log på dit netværk..
Den hurtige løsning er selv at gå ind i device manager og aktivere WiFi komponenten..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.