mboost-dp1

Wireless digital fotoramme?

Gå til bund
Gravatar #1 - DiZaster
14. dec. 2009 14:04
Som overskriften siger, så leder jeg efter en digital fotoramme med wireless adgang. Jeg har kigget på nogle stykker fra Sony samt Kodak, men kunne være i kendte til nogle bedre alternativer?

Eneste krav er at der er wireless adgang, at det ikke er billigt plastic, samt ser rammen godt ud gør det jo ikke noget :-)
Gravatar #2 - DiZaster
15. dec. 2009 17:58
På baggrund af de utallige indspark i denne tråd fravalgte jeg den trådløse mulighed, og valgte denne istedet for.

Kvaliteten af billedet overstiger efter min mening langt den man finder på Kodaks W1020 eller Saumsungs SPF-107H.

Jeg var så heldig at kunne se alle tre side om side i en butik, og Sony's produkt er i en helt anden klasse end de to andre.

Så mange tak for hjælpen :-)

Gravatar #3 - Bjørn
15. dec. 2009 18:08
Pris?
Gravatar #4 - XorpiZ
15. dec. 2009 18:27
1600 kr.
Gravatar #5 - Bjørn
15. dec. 2009 18:54
Bum

Det også en slat for 10"
Gravatar #6 - MiniatureZeus
15. dec. 2009 19:04
Forstår virkelig ikke de der digitale fotorammer... Eller jo, så engang en som havde sat en gammeldags guldramme uden om en ældre 32" fladskærm, og havde sat den ind i væggen, så det faktisk lignede et rigtigt maleri indtil det skiftede..

Kan dog også godt se det er smart, hvis man vil vise de 2000 billeder man tog da man besøgte bedste i silkeborg til en julefrokost, men hvis man har en nyere telefon så er den jo overflødig...
Gravatar #7 - LinguaIgnota
15. dec. 2009 19:19
MiniatureZeus (6) skrev:
Kan dog også godt se det er smart, hvis man vil vise de 2000 billeder man tog da man besøgte bedste i silkeborg til en julefrokost, men hvis man har en nyere telefon så er den jo overflødig...

Hej bassemand. Du ved godt hvad en fotoramme er, ja? Det smarte ved sådan en digital fætter er, at du kan have 1-2-3-fucking-mange billeder i én ramme. Det er lidt smartere end at sætte 200 rammer op til dine 200 foretrukne billeder af moster Erna og hendes ultrasexede støttestrømper.
Jo jo, du kunne da sagtens stille din telefon på højkant og køre et slideshow, men det ville ikke være ret dekorativt.

Sig endelig til, hvis du skal have hjælp til at forstå andre småting i din hverdag. - Altid til tjeneste!
Gravatar #8 - reefermadness  
15. dec. 2009 19:27
Lingualgnota du formår altid at sætte et smil på mine læber!
Gravatar #9 - MiniatureZeus
15. dec. 2009 19:36
LinguaIgnota (7) skrev:
Hej bassemand. Du ved godt hvad en fotoramme er, ja? Det smarte ved sådan en digital fætter er, at du kan have 1-2-3-fucking-mange billeder i én ramme. Det er lidt smartere end at sætte 200 rammer op til dine 200 foretrukne billeder af moster Erna og hendes ultrasexede støttestrømper.
Jo jo, du kunne da sagtens stille din telefon på højkant og køre et slideshow, men det ville ikke være ret dekorativt.

Sig endelig til, hvis du skal have hjælp til at forstå andre småting i din hverdag. - Altid til tjeneste!

Forstår virkelig ikke hvorfor du ikke er vært på So Ein Ding i stedet for ham fidusen med det grimme hår.. Programmet kunne således også sagtens være 4 timer langt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login