mboost-dp1

Freelance grafiker søges

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
13. jul. 2008 22:54
Jeg leder efter en freelance grafiker, til at lave unikke og spændende hjemmeside designs

Det er individuelle design opgaver, der varierer fra gang til gang, så du skal være med på at nogle opgaver ikke er særligt meget værd, mens andre skal have det ekstra kick - alt efter hvad kunden ønsker og vil betale for :)

Hver opgave skal gerne løses nogenlunde hurtigt - hvis du tager den, så regner med at have layoutet klart til tiden - du skal derfor kunne overholde en deadline, det er meget vigtigt, da kunden ikke skal vente fordi hans design mangler

Du skal også være en person der ikke er bange for at snakke en del i telefon, da der kommer til at være en del kommunikation sammen med hver opgave - kunden kan få nye ønsker/ideer

Du må meget gerne have CSS/HTML erfaring, men det er udelukkende det grafiske der skal laves

Hvis du er dygtig kan der senere blive tale om en fastansættelse

Betalingen aftales fra opgave til opgave og jeg leder egentlig både efter seriøse multimediedesignere, der kan lave et unikt og solidt design, men også fritids photoshoppere, der mangler ekstra kontanter

Håber at høre fra dig
Gravatar #2 - fantomet
14. jul. 2008 12:17
Hej mit navn er Stig Kristensen og jeg er tegneserie tegner for Fyens Stiftstidende. Jeg studerer multimedie design i Odense, og mine stærke sider er det grafiske og design, men jeg kan også arbejde med flash og basal html programmering.
Jeg er hjemmevant i Photoshop og Flash, og er hurtig til at skabe resultater med det jeg arbejder med.
Jeg vant til at skulle overholde deadlines, både fra mit studie og mit arbejde som tegneserie tegner.
Jeg vil meget gerne sende nogle eksempler på hvad jeg kan, hvis jeg har vagt din interesse.

Her er links til de seneste to månders striber jeg har lavet.

http://picasaweb.google.com/stig.kristensen/Stribe...

http://picasaweb.google.com/stig.kristensen/Stribe...

Håber at høre fra dig
bedste hilsener, Stig

[email protected]
mob: 28297988
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login