mboost-dp1
2 skærme, vista
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har oftes 2 skærme til min bærbare og jeg har placeret dem sådan at sekundær skærm er til venstre... det er nemt at sætte op, det tager bare for lang tid.
Hver gang den ene skærm bliver slukket fucker systemet helt op... så skal man igang med at sætte det op igen...
nogen som har en måde hvor man kan "gemme" sine settings så man ikke skal konfigurere hele tiden når man lukker låget på bærbaren eller slukker eksterne skærm...
ville være rart hvis jeg kun skulle fortælle 1 gang at sekundær skærm er til venstre og ikke til højre...
Hver gang den ene skærm bliver slukket fucker systemet helt op... så skal man igang med at sætte det op igen...
nogen som har en måde hvor man kan "gemme" sine settings så man ikke skal konfigurere hele tiden når man lukker låget på bærbaren eller slukker eksterne skærm...
ville være rart hvis jeg kun skulle fortælle 1 gang at sekundær skærm er til venstre og ikke til højre...
Jeg har prøvet med 2 skærme på en bærbar med Vista, og det eneste problem der var, at når jeg lukkede skærmen (den var sat til ikke at slukke - bare køre videre) så resatte den settings. Så skulle jeg bare sætte dem op der også, samtidig med at den også var konfigureret med låget åbent. Og så kørte det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.