mboost-dp1

3 eazyinternet

Gå til bund
Gravatar #1 - jet22
6. okt. 2008 18:40
Hej :)

Jeg har for et par dage siden bestilt 3's eazyinternet. Jeg har lige, for lidt siden, modtaget en mail fra 3. Alt ser ud som det skal, men der er vedhæftet en pdf fil. I pdf filen står der en masse ting og sager jeg ikke forstår :/ . Der står bl.a. under "mobiltelefon" navnet på mit usb modem. Der står også noget med at jeg har fået et midlertidigt 3 nummer. Forstår jeg absolut ingenting af.

Er der andre herinde der bruger 3's eazyinternet? Og skal man have en 3 mobil for at bruge det?? :S

Tak :)
Gravatar #2 - holmen
6. okt. 2008 18:50
Du skal ikke have en mobil for at bruge det.
Forbindelse oprettes ved at bruge et simkort i et modem der kobles til din computer.

http://images.google.dk/images?ie=UTF-8&oe=UTF...

Det simkort der bruges har et telefonnummer.

Hvorfor nummeret er midlertidigt kan jeg ikke lige regne ud.

Men, hvis du følger instrukserne i det brev du har modtaget og/eller de instruktioner der er i kassen med dit modem (hvis du har fået/får sådan et), tror jeg det er ret ligetil at sætte op.
Gravatar #3 - jet22
6. okt. 2008 19:16
Mange tak :) Så forstår jeg det bedre.
Gravatar #4 - Makey
6. okt. 2008 20:29
Det er sådan set meget nemt, prøv først, læs manualen bagefter, det virkede i hvert fald for mig:

1: Pak ting ud
2: Indsæt Sim-kort i USB-modem
3: Put USB-modem i computeren
4: Tænd computeren
5: Vent, tryk næste, OK, Ja, næste (osv.)
6: Tryk på forbind
7: Indtast pinkode
8: Surf

Bonus info:
Hvis du spiller for eksempel Warcraft 3 og gerne vil hoste dine egne spil skal du forbinde til en anden server end den som er standard. Kan ikke huske hvilken. Du ringer bare til 3, siger du skal have åbnet de og de porte og så fortæller de dig resten.
Du skal så være opmærksom på at alle porte vitterligt er åbne, men, ikke noget en firewall ikke kan hjælpe på.
Gravatar #5 - jet22
7. okt. 2008 19:10
Okay, tak Makeybussines.

Vil jeg huske på ;) hehe.
Gravatar #6 - Bundy
9. okt. 2008 10:20
Makeybussines (4) skrev:

Bonus info:
Hvis du spiller for eksempel Warcraft 3 og gerne vil hoste dine egne spil skal du forbinde til en anden server end den som er standard. Kan ikke huske hvilken. Du ringer bare til 3, siger du skal have åbnet de og de porte og så fortæller de dig resten.
Du skal så være opmærksom på at alle porte vitterligt er åbne, men, ikke noget en firewall ikke kan hjælpe på.

Det er sgu egentlig ret cool. IMO burde alle udbydere gøre det, det ville spare offentlige ip adresser, og tilføje en del ekstra sikkerhed til folk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login