mboost-dp1

3G niternet på SE k800i hos telmore

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
15. okt. 2007 13:21
Hej,

Jeg har lige tilmeldt mig 3g internet hos telmore. Som det fremgår af overskriften, så er min telefon en SE k800i.
Jeg fik en opsætning via sms fra telmore, som jeg installerede. Lidt efter fik jeg en mail som fortalte at jeg skulle gå ind under "mine service" på telmore.dk og vælge den opsætning jeg ønskede.
Jeg valgte PDF-udgaven, for at se om sms-opsætning var sat op korrekt.

[urk=https://www.telmore.dk/guides_dk/sonyericsson/Internet_Setup.pdf]Link til PDF[/url] Der er et tal (CID / Eksternet ID) skal indgå i opkaldsnummeret. Hvor kan jeg se opkaldsnummeret?

På forhånd tak.
Gravatar #2 - holmen
15. okt. 2007 13:22
Edit link: Link
Gravatar #3 - trylleklovn
15. okt. 2007 13:25
Tror det afhænger af hvordan du forbinder til din telefon fra din computer. Altså at CID kun er relevant, hvis du ønsker at forbinde til 3G forbindelsen fra din computer.

Jeg kan huske jeg skulle foretage noget lignende, da jeg skulle benytte min telefons gprs forbindelse på min Mac, da driveren skulle have afvide hvilken CID på telefonen den skulle benytte til at forbinde med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login