mboost-dp1
Åbne link i IE vs Firefox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey
Jeg har Firefox som standard browser på min arbejds-PC.
Når jeg bestiller varer hjem via nettet går jeg bare ind på vores underleverandørers hjemmesider og bestiller de ting jeg skal bruge. Men en enkelt underleverandør har en fucked up hjemmeside som gør at jeg er tvunget til at bruge IE.
Er det muligt at smide et link på skrivebordet som så bliver åbnet med IE istedet for Firefox?
Dvs alle mine andre links åbner med FF, men dette ene skal åbnes med IE...
Det er sgu nok ikke noget jeg kan ændre, men nu spørger jeg alligevel :o)
/J
Jeg har Firefox som standard browser på min arbejds-PC.
Når jeg bestiller varer hjem via nettet går jeg bare ind på vores underleverandørers hjemmesider og bestiller de ting jeg skal bruge. Men en enkelt underleverandør har en fucked up hjemmeside som gør at jeg er tvunget til at bruge IE.
Er det muligt at smide et link på skrivebordet som så bliver åbnet med IE istedet for Firefox?
Dvs alle mine andre links åbner med FF, men dette ene skal åbnes med IE...
Det er sgu nok ikke noget jeg kan ændre, men nu spørger jeg alligevel :o)
/J
En genvej til
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" http://newz.dk[/code] virker fint her.
Cyrack (2) skrev:Du kan bare bruge IETab til firefox, så kan du bruge IEs rendering engine direkte i firefox. Extensionen kan sættes op til at aktivere automatisk på bestemte domæner
Genialt! Det virker bare det lort...
Så skal der sgu bruges nogle penge på LMe-partner.dk :o)
Er jeg den eneste der finder det skræmmende at de ikke har gidet investere i et system der virker i andet end IE, med specielle indstillinger af IE? Ikke engang danske bank forventer det af brugeren (og de har ellers det mest hjernelamme login-system jeg længe har set).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.