mboost-dp1
ændre diskplads uden formatering
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er kommet i den situation at jeg gerne vil have ændret størrelsen på min harddisk. Jeg har splittet min disk på 250gb op i to, så jeg har en til windows og en til osx.
Nu vil jeg gerne have mere til windows. Hvordan gør jeg dette uden at skulle formatere?
Venlig Hilsen
Simon
Nu vil jeg gerne have mere til windows. Hvordan gør jeg dette uden at skulle formatere?
Venlig Hilsen
Simon
Partition Magic er the shit, dejlig og nem, Gparted kan være lidt tricky.
Du kan evt. bare hente en af de magisk linux-disk-tool-live cd'er, men kræver, at man gider sætte sig ind i det.
Du kan evt. bare hente en af de magisk linux-disk-tool-live cd'er, men kræver, at man gider sætte sig ind i det.
Helt enig med Plimmer, GParted er nok bedste bud.
Bare for at være nysgerrig, hvad mener du er mere tricky med GParted end med Partition Magic?
Så vidt jeg husker er deres interface rimelig ens, og de har ca. samme feature set, men det er selvfølgelig også noget tid siden jeg har brugt Partition Magic
Tanghaar (3) skrev:Partition Magic er the shit, dejlig og nem, Gparted kan være lidt tricky.
Bare for at være nysgerrig, hvad mener du er mere tricky med GParted end med Partition Magic?
Så vidt jeg husker er deres interface rimelig ens, og de har ca. samme feature set, men det er selvfølgelig også noget tid siden jeg har brugt Partition Magic
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.