mboost-dp1
Aflæsning af Temperatur - helst SNMP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Simpelt spørgsmål, men alligevel svært nok til min ven Google, ik rigtig gider hjælpe mig (ellers spørg jeg ham ikke rigtigt)
Jeg leder efter en temperatur måler, der kan aflæses via netværket, meget gerne via SNMP.
Jeg har fundet bla: HWg-STE, men jeg kan ikke finde det til under 2K, måske er det prisen på sådan noget "lir", men til at måle temp. i mit skur, synes jeg måske det er lige dyrt nok.
En anden løsning jeg finder på nettet, er byg-selv, men det er nok ikke lige mig.
Så derfor: Nørder, hjælp!! :D
Kender I noget lig. HWg-STE, der koster på den rigtige side af 1000kr?
Simpelt spørgsmål, men alligevel svært nok til min ven Google, ik rigtig gider hjælpe mig (ellers spørg jeg ham ikke rigtigt)
Jeg leder efter en temperatur måler, der kan aflæses via netværket, meget gerne via SNMP.
Jeg har fundet bla: HWg-STE, men jeg kan ikke finde det til under 2K, måske er det prisen på sådan noget "lir", men til at måle temp. i mit skur, synes jeg måske det er lige dyrt nok.
En anden løsning jeg finder på nettet, er byg-selv, men det er nok ikke lige mig.
Så derfor: Nørder, hjælp!! :D
Kender I noget lig. HWg-STE, der koster på den rigtige side af 1000kr?
www.papouch.com/en/shop/product/tme-ip-ethernet-thermometer/
€140 - det er lige omkring en tusse, søgte på "Ethernet thermometer"
www.weathershop.com/tx60.htm
Ca $80 - fås både dry/wet
www.comet-sensors.ch/german/ethernet-thermometer.htm
Ingen pris?..
- edit2 -
Jeg har ikke sammenlignet dem med din, søgte blot på Google. Dog lå jeg mærke til at to af dem vistnok havde SNMP, hva fa'en det så end betyder ^_^
€140 - det er lige omkring en tusse, søgte på "Ethernet thermometer"
www.weathershop.com/tx60.htm
Ca $80 - fås både dry/wet
www.comet-sensors.ch/german/ethernet-thermometer.htm
Ingen pris?..
- edit2 -
Jeg har ikke sammenlignet dem med din, søgte blot på Google. Dog lå jeg mærke til at to af dem vistnok havde SNMP, hva fa'en det så end betyder ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.