mboost-dp1
ATA -> CF card
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Findes der noget i den retning som folk synes er fedt og ikke koster en bondegård.
Jeg har to gamle bundkort liggende jeg gerne ville bruge til at crunche med når jeg compiler store ting.
De har desværre kun USB1.1 support og ingen mulighed for "boot via USB".
Så jeg er enten ude i at bruge en floppy til at boote fra og så en langsom USB1.1 disk (vel en 4GB eller noget)
ELLER.... jeg håber der findes en ATA->CF/USB/SD card ting man kunne bruge istedet.
Er der nogen der har hørt om noget brugbart, der ikke koster en million? Og nej SSD er for dyrt (selv de langsomme).
Jeg har to gamle bundkort liggende jeg gerne ville bruge til at crunche med når jeg compiler store ting.
De har desværre kun USB1.1 support og ingen mulighed for "boot via USB".
Så jeg er enten ude i at bruge en floppy til at boote fra og så en langsom USB1.1 disk (vel en 4GB eller noget)
ELLER.... jeg håber der findes en ATA->CF/USB/SD card ting man kunne bruge istedet.
Er der nogen der har hørt om noget brugbart, der ikke koster en million? Og nej SSD er for dyrt (selv de langsomme).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.