mboost-dp1

Bluetooth finder ingen enheder!?

Gå til bund
Gravatar #1 - MartinZ
7. mar. 2011 10:00
Jeg har en hp Compaq CQ61-210SO bærbar med indbygget bluetooth. Men når jeg vil tilføje enheder i Windows Vista, finder den ingen enheder. Det er mærkeligt, fordi det har virket engang før for lang tid siden.

Så jeg har prøvet at fjerne driverne og hente dem fra hp's hjemmeside og installere dem igen, men det virker stadig ikke.

Jeg har også prøvet at installere drivere fra Broadcom herfra: http://www.broadcom.com/support/bluetooth/update.p... , men det stopper ved Detect bluetooth device, og skriver "This program cannot upgrade your software. Please contact the manufacturer of your Bluetooth device for support."

Jeg har også haft en prøveversion af BlueSoleil installeret, og det kan godt finde mine bluetooth enheder.

Så er der nogen, der ved hvordan jeg kan komme til at se mine bluetooth enheder i Windows igen, så jeg kan forbinde med dem?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login