mboost-dp1

CMS - Flyttesalg/Garagesalg via Joomla

Gå til bund
Gravatar #1 - IT-ekspert Kejser
6. apr. 2009 15:20
Hej Newz,

Jeg er kommet ind på drømmestudiet og i den forbindelse skal jeg til sommer flytte fra min nye lejlighed og til et kollegie. Derfor vil jeg gerne af med nogle af de ting jeg har samlet sammen efterhånden.

Jeg kunne med andre ord godt tænke mig et plug-in til Joomla (som jeg kører på min HP) så jeg kan sætte tekst, og billeder ind samt evt en "til salg" "solgt" statusmarkeringsting.

Jeg synes ikke at kunne komme i tanke om det engelske udtryk for det plug-in jeg er på udkig efter.. Er der ikke en rar med-newzer som kan give en hånd?

PFT
Kejser
Gravatar #2 - 3214N
17. apr. 2009 22:56
Jeg forstår ikke helt hvad det er du mangler, som du ikke kan lave i en standard Joomla?
Gravatar #3 - 3214N
24. apr. 2009 12:16
?
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
26. apr. 2009 12:40
Undskyld den lange svartid..

Det jeg søger er en slags webshop med nogle at de ting jeg gerne vil af med.. Tænker det kan være en oversigtsside og så en side pr ting med billed og teknisk info o.lign.

Håber det giver mening
Gravatar #5 - hgul
26. apr. 2009 12:46
VirtueMart?

Som ikke tog ret lang tid at finde på Google ;-)
Gravatar #6 - 3214N
26. apr. 2009 12:55
Skal du have et betalingsmodul?

Ellers er det jo bare at lægge tekst og billeder ind.
Gravatar #7 - IT-ekspert Kejser
28. apr. 2009 16:58
Tak hgul - lige det jeg manglede.

3214N jeg behøver ikke betalingsmodul da det bare er et slags udstillingsvindue for noget af mit ragelse.. :)..ellers tak for hjælpen.
Gravatar #8 - 3214N
28. apr. 2009 17:08
Så er det vel "bare" at lægge tekst og billeder ind, det behøver du vel ikke noget plug-in for at klare...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login