mboost-dp1
Crossfire med flere skærme - hvordan?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er begyndt at køre crossfire, og nu undrer jeg mig lidt - hvordan skal jeg koble skærmene til? Lige pt. kører jeg kun med en skærm, da min anden stationær ikke er smidt af helvedes til endnu.
Men hvis jeg går ind i AMD Vision Engine Control Center (Tidligere CCC) står mit sekundære grafikkort mere eller mindre idle? Skal jeg sætte en skærm i hvert kort for at få mest ud af det? Eller skal begge skærme bare i det samme kort?
Men hvis jeg går ind i AMD Vision Engine Control Center (Tidligere CCC) står mit sekundære grafikkort mere eller mindre idle? Skal jeg sætte en skærm i hvert kort for at få mest ud af det? Eller skal begge skærme bare i det samme kort?
Bump
- skal jeg skrive SLI istedet? Kan være Terra vågner så ...- skal jeg skrive SLI istedet? Kan være Terra vågner så ...
- skal jeg skrive SLI istedet? Kan være Terra vågner så ...- skal jeg skrive SLI istedet? Kan være Terra vågner så ...
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2058706 skrev:With 2 cards and XFire DISABLED you can plug any monitor into and port on any card and use CCC to enabled Extended Desktop.
As soon as you enable Xfire in CCC all the ports on your additional cards are disabled and only the ports on your first card function. Assuming you already have one monitor connected you can plug a second monitor into any port on your main card (doesn't matter which interface) and then use CCC to enabled Extended Desktop.
:-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.