mboost-dp1

CyberCity Ping problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
28. okt. 2007 18:48
Hey

Nogen der gamer og som også har problemer med ping tiderne hos CC ?? - og evt har en løsning på det ?

Oplever at sent på aftenen, der er der stabile og ret gode pingtider, men ved ca 18 tiden, så ligger den ret høj ?

har læst at der selve Zyxel routeren, kan det passe, og skal jeg have fat på CC og få dem til at sende en ny router eller ?+

:D
Gravatar #2 - Motter
28. okt. 2007 19:37
Har du ADSL2 ved CC ?

Du har næsten med garanti så slået Trellis+Interleaving til, hvilket er en slags sikkerhed for at pakkerne kommer rigtigt frem men det øger din latency/ping-tid i spil.

Du kan vist bare ringe ind til teknisk support og sige at du gamer meget og så burde de kunne fikse det ved at slå det fra.
Gravatar #3 - Svindleren
28. okt. 2007 20:17
ja, det er det jeg har. i starten havde jeg også problemer med linien, pga at den hoppede fra. fik den nedgraderet til 14Mbit og det hjalp.

Men så ringer jeg ti dem og får dem til at fixe det :)
Gravatar #4 - Radoor
29. okt. 2007 20:25
Jeg har også store problemer med ekstrahøj ping ved CC stortset hver aften, så ligger den på +120 af normal dags ping, så vil da klart bruge motter's råd og ringe til CC for at få dem til at fjerne Trellis + Interleaving, selv om jeg ikke har nogen anelse om hvad det er / gør
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login