mboost-dp1

Dansk proxy?

Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
20. mar. 2009 19:39
Hola!

Jeg er p.t. i udlandet, men kunne tænke mig at se DR via dr.dk Er det ikke et eller andet med, at det kun kan lade sig gøre med en dansk ip?

Desværre har jeg ikke fået noget nyttigt op på google, kender nogen herinde en dansk proxy?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
20. mar. 2009 19:40
Har du prøvet om man kun kan bruge dansk ip? Man kan i hvertfald se live tv fra malmø..
Gravatar #3 - BjarniM
20. mar. 2009 19:44
Jeg kan i hvert fald ikke se noget nu, hvor jeg er i udlandet, så jeg går bare ud fra, at det er et eller andet med at DR's mediastreamserver klarer at skelne mellem danske/ikke-danske ip-adresser :(
Gravatar #4 - BjarniM
21. mar. 2009 08:31
Er der ingen, der ved...?
Gravatar #5 - BjarniM
22. mar. 2009 08:22
Og jeg, som troede, at sitet ligefrem vrimlede med mange mere eller mindre begavede mennesker - Closing time...
Gravatar #6 - IT-ekspert Kejser
22. mar. 2009 08:38
Denne side siger at der er et par stykker her i DK..

http://www.azproxies.com/proxy-lists/dk-web-proxie...

Har dog ikke testet den.
Gravatar #7 - kasperd
22. mar. 2009 08:45
DR har indført et system der begrænser noget af indholdet til "danske" IP adresser. Problemet er, at de ikke har styr på hvilke IP adresser der er i Danmark, og hvilke der ikke er. På deres hjemmeside har de så skrevet en søforklaring om, at nogle danske internetudbydere ikke bruger danske IP adresser til deres opkoblinger. Det lyder ikke usandsynligt, at de også er kommet til at inkludere nogen undenlanske adresser på deres liste.
Gravatar #8 - trylleklovn
22. mar. 2009 10:31
kasperd (7) skrev:
Det lyder ikke usandsynligt, at de også er kommet til at inkludere nogen undenlanske adresser på deres lis

Eftersom det ikke er meningen at nogle udenlandske ip adresser skal kunne tilgå deres streamede materiale, så er det ikke bare sandsynligt. Det er helt sikkert...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login