mboost-dp1
Diablo II Problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg fik efter at Diablo III blev annonceret, lyst til at finde det gamle Diablo II frem, det lykkedes for mig at få det installeret og kan også sagtens spille, men kun single player. Kan ikke få adgang til at oprette en bruger på Battle.net. Kan komme til login screen, og klikke på "Create Account" knappen, men på det punkt smider den mig af battle.net.
Vil blive meget glad hvis der er nogen der kan forklare hvad der er galt.
Vil blive meget glad hvis der er nogen der kan forklare hvad der er galt.
Så vidt jeg ved har min CD-key ikke været bannet, og kender ikke andre brugere jeg kan prøve at logge ind med. Kan stadig huske mit gamle brugernavn men ikke passwordet, og hvilken mail den er registreret til er også lost,
http://www.google.com/search?q=diablo+II+forum&... Du kunne prøve at oprette en bruger på et DII forum og spørge om der ikke er en der gider oprette en acc som du kan prøve at logge ind på.
Man kan lave alle de accounts man vil, med en cd-key, man kan bare kun benytte key'en på en maskine ad gangen.
Man kan lave alle de accounts man vil, med en cd-key, man kan bare kun benytte key'en på en maskine ad gangen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.