mboost-dp1
EEE 901, tastetur og mus problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej allesammen!!
jeg har købt en eee 901 i hongkong. Jeg har haft den i en måned og den har kørt upåklageligt. Overraskende vaks iforhold til specifikationerne.
Jeg har XP sp2. Jeg har et ekstern disk drev og USB memorystik som virker fint. Hver gang jeg sætter min eksterne mus eller tastetur så skriver computeren at den mangler nogle .sys filer. bl.a. hidusb.sys osv.
Jeg har prøvet, at finde filerne på nettet, men jeg har ikke fundet en løsning endnu.
Jeg har tjekket tasteturet og musen på andre computere, hvor de virker fint
jeg har købt en eee 901 i hongkong. Jeg har haft den i en måned og den har kørt upåklageligt. Overraskende vaks iforhold til specifikationerne.
Jeg har XP sp2. Jeg har et ekstern disk drev og USB memorystik som virker fint. Hver gang jeg sætter min eksterne mus eller tastetur så skriver computeren at den mangler nogle .sys filer. bl.a. hidusb.sys osv.
Jeg har prøvet, at finde filerne på nettet, men jeg har ikke fundet en løsning endnu.
Jeg har tjekket tasteturet og musen på andre computere, hvor de virker fint
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.