mboost-dp1
En lille irritation i hverdagen :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Har siddet på trådløs før, men nu sidder jeg med kabel, men alligevel er den slået fra når jeg tænder windows, dvs. ska ind og aktivere det et eller andet sted, nogen der kender en fidus hvor den er aktiv fra starten af?
1 skrev:Har siddet på trådløs før, men nu sidder jeg med kabel, men alligevel er den slået fra når jeg tænder windows, dvs. ska ind og aktivere det et eller andet sted, nogen der kender en fidus hvor den er aktiv fra starten af?
Jeg tror det er Windows han bruger, men hvilken version skriver han ikke noget om?!?
/3214n.
Højreklik på netværks forbindelser, højre klik på dit netkort og tryk egenskaber... tryk på knappen konfigurér (tror jeg den hedder på dansk windows) lige under navnet på kortet, gå ind under "power management" (det ved jeg så ikke lige hva hedder på dansk) og fjern krydset ved "tillad bla bla at slukke for denne enhed"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.