mboost-dp1

Exchange 2010 - Auto Reply regel med template

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
29. jun. 2012 11:29
Mjellow..

Har fået en opgave på at sætte en auto reply regel op på et par mailboxe ud fra en template. Det er der som sådan ikke så meget i hvis man har en Outlook klient til rådighed.

Men for i fremtiden at gøre det lettere tænkte jeg på om man ikke kunne klare hele opsætningen af det direkte på Exchange serveren, og gerne med et PowerShell script..

Jeg har fundet frem til Set-InboxRule kommandoen men jeg synes ikke rigtig jeg kan definere en template den skal bruge.. Er der nogen der har erfaring med det?

Grunden til det skal være en template og ikke bare en tekst er at der er billeder i.
Out of office duer desværre ikke da modtagerne bare skal have af at vide henvendelsen bliver behandlet.

Nogen gode råd til hvordan det bedst gøres? Hvis det da kan lade sig gøre.
Gravatar #2 - Magten
29. jun. 2012 11:41
Magten (1) skrev:
Out of office duer desværre ikke da modtagerne bare skal have af at vide henvendelsen bliver behandlet.
Med "Out of office" mente jeg selvfølgelig Set-MailboxAutoReplyConfiguration kommandoen.
Gravatar #3 - Magten
29. jun. 2012 12:51
Nå, fik svar andet sted - det kan ikke lade sig gøre...

Exchange Train!
Gravatar #4 - arntc
29. jun. 2012 13:46
Vi bruger codetwo Exchange Rules pro til formålet, og det spiller bare. Desværre har du ret i at det ikke kan lade sig gøre uden 3. parts software.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login