mboost-dp1
Fejl på lydudgang til headset.... hjælp mig please
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Har brug for hjælp. Jeg har knækket mit headset i lydudgangen, og nu tror min laptop der sidder et stik i, og lyden kan ikke komme ud via laptoppens hojtalere.
Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg har ledt og ledt, men kan ikke se hvor jeg kan få min laptop til at gå uden om det stik, så lyden kommer ud i pc.ens højtalere.
Jeg kan sagtens bruge mit hdmi kabel og usb kabel.
Hjælp :-)
Hilsen
Jannie
Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg har ledt og ledt, men kan ikke se hvor jeg kan få min laptop til at gå uden om det stik, så lyden kommer ud i pc.ens højtalere.
Jeg kan sagtens bruge mit hdmi kabel og usb kabel.
Hjælp :-)
Hilsen
Jannie
Du skal have fisket stikket ud af stikket. Altså den afknækkede pind ud af hullet. Der er ingen software løsning på det. For der sidder en lille kontakt i stikket, som fortæller om der sidder et stik i eller ej.
Hvis selve hunstikket (det der sidder i computeren) er knækket, så er der nok ikke anden omvej end enten at lodde det, så computeren tror at der ikke er noget stik i, eller få loddet et helt nyt stik i maskinen.
Du kan dog prøve at se om du kan udløse det fjedermetal der sidder i stikket, så det ikke giver signal om at der er stik i stikket :)
Du kan dog prøve at se om du kan udløse det fjedermetal der sidder i stikket, så det ikke giver signal om at der er stik i stikket :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.