mboost-dp1
film til ipod
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej. håber der er nogen der kan hjælpe mig. jeg har prøvet (uden held) at overføre film til min ipod.... har downloadet handbrake til konvertering af dvd filer, og movie2itunes til at ligge filmen ind i itunes... men når jeg så synkroniserer ipod'en vil den ikke afspille filen... den står i ipod'en under film, men vil ikke spilles.. den starter op med sort skærm og navn på film, men der sker ingenting. bare sort skærm...... håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette problem.
min computer er mac.
venlig hilsen jonas
min computer er mac.
venlig hilsen jonas
Jeg aner ingenting om det, men vil da anbefale www.macnyt.dk (UNDSKYLD NEWZ.DK), Macnyt er en hjemmeside der kun er tilegnet Mac brugere :)
prøv denne online converter media-convert.com
den kan lave audio, video og data filer om. (også VOB filer)
Upload - convert - download...
/3214n.
den kan lave audio, video og data filer om. (også VOB filer)
Upload - convert - download...
/3214n.
Jeg bruger et konverterings program kaldet SUPER, og det virker upåklageligt,... skal så lige siges at jeg ikke bruger det til ipod, men til min SE k800i, men den burde også virke til ipod.
Det er desuden gratis, og kan downloade audio/video streams
Det er desuden gratis, og kan downloade audio/video streams
hej.
tak for de gode råd.
har prøvet alle disse konverterings programmer, og uden noget held... ipod'en tager imod filmen (i mp4 fil..) som jo ikke burde være noget problem for en ipod 5g.
men vil ikke afspille dem... kun sort skærm....
kan det være ipod'en den er gal med?
og i det tilfælde hvad kan man så gøre?
håber i kan hjælpe mig...
på forhånd tak.
jonas_bt
tak for de gode råd.
har prøvet alle disse konverterings programmer, og uden noget held... ipod'en tager imod filmen (i mp4 fil..) som jo ikke burde være noget problem for en ipod 5g.
men vil ikke afspille dem... kun sort skærm....
kan det være ipod'en den er gal med?
og i det tilfælde hvad kan man så gøre?
håber i kan hjælpe mig...
på forhånd tak.
jonas_bt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.