mboost-dp1
For høj lyd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej folkens.
Jeg har lige fået ny computer, men standard lyden er alt for høj - på lydstyrke 9 er den ret høj og på styrke 2 er den stadig mellemhøj. På 0 er der ingen lyd :)
Er der ikke et eller andet sted, hvor man kan konfigurere dette? Har ikke lige kunnet finde det - skal lige siges at jeg bruger Vista.
Jeg har lige fået ny computer, men standard lyden er alt for høj - på lydstyrke 9 er den ret høj og på styrke 2 er den stadig mellemhøj. På 0 er der ingen lyd :)
Er der ikke et eller andet sted, hvor man kan konfigurere dette? Har ikke lige kunnet finde det - skal lige siges at jeg bruger Vista.
Det er lyd fra højtalere. Og det er den generelle lydstyrke - det der lydikon der er nede i proceslinjen, som vistnok er standard i Windows. Udover det har jeg også et program kaldet Realtek HD Audio Manager, hvor jeg også har skruet ned for lyden, men den er stadig høj, på trods af at slideren er på lav.
Hører min lyd gennem et par USB-højtalere, som har virket upåklageligt ved min tidligere computer.
Hører min lyd gennem et par USB-højtalere, som har virket upåklageligt ved min tidligere computer.
Hvis nu du gik sammen med ham her så burde begge problemer være løst!
Har du prøvet at gå ind i avanceret indstillinger?
Dobbeltklik på det lille lyd ikon(windows ikke realtek ikonet) nede i hjørnet. Nu skulle du gerne få en stor boks frem. vælg indstillinger ----> Egenskaber. i "vis følgende lydsturkeindstillinger" sæt flueben i alle og tryk ok. Nu har du en masse muligheder. Mener at den som hedder "SW synth" er skyld i dit problem. Prøv at sætte den lidt ned.
Hvis det ikke virker så prøv at "pille" lidt ved de andre.
Dobbeltklik på det lille lyd ikon(windows ikke realtek ikonet) nede i hjørnet. Nu skulle du gerne få en stor boks frem. vælg indstillinger ----> Egenskaber. i "vis følgende lydsturkeindstillinger" sæt flueben i alle og tryk ok. Nu har du en masse muligheder. Mener at den som hedder "SW synth" er skyld i dit problem. Prøv at sætte den lidt ned.
Hvis det ikke virker så prøv at "pille" lidt ved de andre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.