mboost-dp1
fra enten csv eller txt til Vcard/vcf
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Jeg skal have konventeret mine kontakter til windows kontaktpersoner (de skal smide på min iphone)
Jeg har dem til at ligge i både .txt og .csv men skal altså konventeret dem til .vcf
Hvordan dælan gør jeg lige det?
Her er første kontakt i .txt
Fornavn: Autohjælp flyt din bil
Mobil (generel): 60180596
samme i .csv
;"Autohjælp flyt din bil";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"60180596";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";""
Da jeg har søgt i flere timer nu, er jeg nået til den konklusion at det ligger over mine evner og vil gerne bede om hjælp til at løse dette problem :)
Jeg betaler gerne 100,- for et program der kan hjælpe mig, men jeg synes ikke at kunne finde noget der passer til mit problem.
Mvh
Jeg skal have konventeret mine kontakter til windows kontaktpersoner (de skal smide på min iphone)
Jeg har dem til at ligge i både .txt og .csv men skal altså konventeret dem til .vcf
Hvordan dælan gør jeg lige det?
Her er første kontakt i .txt
Fornavn: Autohjælp flyt din bil
Mobil (generel): 60180596
samme i .csv
;"Autohjælp flyt din bil";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"60180596";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";"";""
Da jeg har søgt i flere timer nu, er jeg nået til den konklusion at det ligger over mine evner og vil gerne bede om hjælp til at løse dette problem :)
Jeg betaler gerne 100,- for et program der kan hjælpe mig, men jeg synes ikke at kunne finde noget der passer til mit problem.
Mvh
http://en.wikipedia.org/wiki/VCard
Det er da noget excel kan klare.
Det er da noget excel kan klare.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.