mboost-dp1

FYI: Computer reparatør laver ikke selv sine ting

Gå til bund
Gravatar #1 - kuglejohn
30. jun. 2011 12:16
Nu ved jeg ikke lige om det er den rigtige kategori jeg er havnet i, men nu prøver jeg.

Har brændt nallerne rigtig mange gange når jeg har fået repareret noget og har egentlig aldrig brokket mig over det offentligt, men nu synes jeg det er på tide!!

Fandt lige ud af i dag at computer reparatøren, Computer112, sender flere af sine hardwareopgaver til et værksted i Aalborg. Det samme gælder når computer112 laver Iphone telefoner.

Det påvirker jo sandsynligvis computer112.dk's priser i en negativ retning, så det er jo nok meget rart at vide hvis man engang skulle have repareret et eller andet.

Når så man kigger på noget af det indhold har han på sin hjemmeside, så kan man faktisk finde de helt samme tekster på hans hjemmeside, som på mange andre. Kan se han har en masse som er taget fra blandt andet pc world og andre større hjemmesider.

Det er da total langt ude!.

Det er i hvertfald sidste gang jeg er kunde hos ham.
Gravatar #2 - Daniel-Dane
30. jun. 2011 12:27
Forsøger du at udrydde noget konkurrence?

P.S.
Genialt (læs: not) at smide denne op på siden.
Gravatar #3 - Magten
30. jun. 2011 12:27
http://newz.dk/~kuglejohn skrev:
Navn:
Who cares
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvem du er, siden du opretter en profil herinde for at fortælle folk som du ikke kender, om en anden person som vi heller ikke kender?
Gravatar #4 - fjols
30. jun. 2011 12:37
Og hvad er der i vejen med at reselle ting fra andre?
Det er han ikke den eneste der gør.
Gravatar #5 - Bachy
30. jun. 2011 13:47
Hugget fra hans side :

Garanti. Vi yder 3 mdrs garanti jf. Dansk købelov om reparationer

Jeg er temlig sikker på det stadig er 24mdr fra reparationen er foretaget, men jeg kan jo selvfølgelig være forkert på den ;)
Gravatar #6 - trylleklovn
30. jun. 2011 13:59
Bachy (5) skrev:
men jeg kan jo selvfølgelig være forkert på den ;)

Jep det er du.
Gravatar #7 - fe950
30. jun. 2011 16:09
www.forbrug.dk:
Der er ikke en fast reklamtionsfrist for de reparationer, man selv betaler, som svarer til købelovens reklamationsret på to år.
I princippet kan du dog klage over en reparation i op til tre år. Det er dog dig, der skal bevise, at fejlen er den samme. Får du problemer med reparatøren, kan du indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet.
Gravatar #8 - Alrekr
7. jul. 2011 20:03
Bachy (5) skrev:
Hugget fra hans side :

Jeg er temlig sikker på det stadig er 24mdr fra reparationen er foretaget, men jeg kan jo selvfølgelig være forkert på den ;)

Garanti er ikke fastsat i købeloven. Derimod er der fastsat et interval for reklamationsret og reklamationsfrist. En reparation dækkes udelukkende af købeloven i kraft af de enkelte dele der er blev udskiftet (svjv).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login