mboost-dp1

Gratis Project Planning SW??

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
15. nov. 2012 18:58
Da jeg er blevet bedt om på arbejde at tage mig af planlægningen og så småt styringen på et projekt, søger jeg nu et gratis(OpenSource) projekt planning værktøj.

Det skal ikke kunne alt muligt vildt, bare lave en tidslinie med opgave styringsom er fordelt over på tre personer. skulle gerne kunne lave en gant chart..

Excel er ikke en option, jeg er absolut ikke nogen wizard med det, derfor vil det vil komme til at kræve alt for meget tid at skulle sætte det ordentlig op...
Gravatar #2 - Clauzii
15. nov. 2012 20:11
Øhhh, det tog 5 sek. - Project Planner

"Project Planner is a powerful application that lets you manage projects and track various issues. Although the program is client-based and requires a server application to run properly, this Personal Edition is freeware and works on a standalone computer. It can be used by project managers, HR managers etc. for evaluation as it has all the features of the more serious editions like user access restriction and workgroup features.
The program helps you monitor the entire process life cycle in a company. It uses Gantt charts for time-based task analysis and Work Breakdown Structures for outlining tasks and dividing them into more detailed ones. Download this program today and check it out yourself."

Medmindre du HAR prøvet det, og det var for begrænset?
Gravatar #3 - Qw_freak
15. nov. 2012 20:30
Clauzii (2) skrev:
Øhhh, det tog 5 sek. - Project Planner

Grunden til jeg spørger, er for at høre om hvad folk har erfaringer med, ikke hvor let det er at google det, det kan jeg godt selv finde ud af...

Men tak for linket, kender du programmet?
Gravatar #4 - Clauzii
15. nov. 2012 21:00
Nej, men har snakket med en, der siger at det skulle være rimeligt nemt at gå til. Nemmere end at flikse noget sammen i Excel/Access.

Men 5 min. Så prøver jeg da lige at installere det.
Gravatar #5 - Clauzii
15. nov. 2012 21:05
Hahahaaa, ok, ikke alt man får at vide af sine computer venner passer. Det minder om Excel i høj grad, sååå deeeeet. LOL!! Og virker kun i 30 dage. Det var et andet program jeg havde i tankerne. 5 min....
Gravatar #6 - Clauzii
15. nov. 2012 21:16
Her er det. Bruger det ikke endnu, men fandt det her for noget tid siden. Det ser ret nemt ud, og med [url= til at komme igang. Bedst af alt, det ER gratis :)

Gantt Project

Undskyld jeg ikke har erfaringer med prgrammet endnu, men det ser ud tilv at være det du har brug for.
Gravatar #7 - Cloud02
16. nov. 2012 07:09
Her er en liste af alternative til Microsoft project under project management kategorien:

http://alternativeto.net/tag/project-management/?p...

Jeg har ikke erfaring med nogen af dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login