mboost-dp1

Hjælp! Dokumenter i min Macbook Pro er væk!

Gå til bund
Gravatar #1 - Barkane
20. nov. 2007 06:02
Dokumenter mappen er væk i min MBP! Jeg gjorde slet ikke noget.
Hvad skal jeg gøre? Er der en løsning? Nu er der en mappe der hedder "Cd uden navn" i stedet for Dokumenter.
Jeg skal også lige fortælle at jeg kører 10.4.11 hvis det hjælper.
Gravatar #2 - Barkane
20. nov. 2007 06:16
Nu er "Cd uden navn" væk, skal bare lige informere jer.
Gravatar #3 - trylleklovn
20. nov. 2007 07:41
Væk fra hvor?

Mener du ude i venstre side af Finder?

I så fald er det bare genveje, som hvis du trækker væk derfra forsvinder. Hvilket jeg tror du har gjort.

For at få den tilbage i dine genveje i finder:

- Dobbeltklik på harddisken på skrivebordet.
- Dobbeltklik på mappen Brugere
- Dobbeltklik på dit brugernavn
- Klik og træk dokumentmappen ud til venstre af findervinduet, så den popper frem som genvej.

Og den der "Jeg gjorde slet ikke noget"... Jaaaa, den har jeg hørt mange gange fra forskellige familiemedlemmer, når noget på deres computer ikke virker. Men når man så undersøger det, så viser det sig jo, at de rent faktisk har gjort noget. Jeg ved ikke om folk undertrykker det, eller bare ikke er klare over hvad de har gjort :P
Gravatar #4 - Barkane
20. nov. 2007 07:49
Det er faktisk rigtigt. Jeg gjorde intet. Og den er ikke engang i mit brugernavn.
Gravatar #5 - Barkane
20. nov. 2007 08:00
edit: Men jeg har installeret osx om igen ved at bruge install & arcive. Nu kan jeg finde dokumenter ved at bruge spotlight, men jeg kan stadig ikke se dokumenter i mit brugernavn. Hvad kan det skyldes?
Gravatar #6 - 3214N
20. nov. 2007 10:33
så tror jeg svaret ligger i dit spørgsmål...

og så har du jo lavet noget... ;-)

se i spotlight på en fil (æble+I), så kan du se under hvilket brugernavn filerne findes.

/3214n.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login