mboost-dp1
Hjælp! Dokumenter i min Macbook Pro er væk!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Væk fra hvor?
Mener du ude i venstre side af Finder?
I så fald er det bare genveje, som hvis du trækker væk derfra forsvinder. Hvilket jeg tror du har gjort.
For at få den tilbage i dine genveje i finder:
- Dobbeltklik på harddisken på skrivebordet.
- Dobbeltklik på mappen Brugere
- Dobbeltklik på dit brugernavn
- Klik og træk dokumentmappen ud til venstre af findervinduet, så den popper frem som genvej.
Og den der "Jeg gjorde slet ikke noget"... Jaaaa, den har jeg hørt mange gange fra forskellige familiemedlemmer, når noget på deres computer ikke virker. Men når man så undersøger det, så viser det sig jo, at de rent faktisk har gjort noget. Jeg ved ikke om folk undertrykker det, eller bare ikke er klare over hvad de har gjort :P
Mener du ude i venstre side af Finder?
I så fald er det bare genveje, som hvis du trækker væk derfra forsvinder. Hvilket jeg tror du har gjort.
For at få den tilbage i dine genveje i finder:
- Dobbeltklik på harddisken på skrivebordet.
- Dobbeltklik på mappen Brugere
- Dobbeltklik på dit brugernavn
- Klik og træk dokumentmappen ud til venstre af findervinduet, så den popper frem som genvej.
Og den der "Jeg gjorde slet ikke noget"... Jaaaa, den har jeg hørt mange gange fra forskellige familiemedlemmer, når noget på deres computer ikke virker. Men når man så undersøger det, så viser det sig jo, at de rent faktisk har gjort noget. Jeg ved ikke om folk undertrykker det, eller bare ikke er klare over hvad de har gjort :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.