mboost-dp1
HJÆLP;MAC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hvilket program skal jeg ha til min Mac, når jeg vil installere spil, der ligger i .exe format? Mac'en er helt ny, så der er ingen auto åbner... så er lidt i vildrede....tak
.exe er programmer til windows/dos, hvis du vil bruge dem skal du bruge et program kaldet en "Virtual Machine":
"Parallels Desktop for Mac" og "VMware Fusion" begge koster $79.99 og kræver at du har Windows.
Eller du kan installere Windows på din Mac med "Boot Camp"
Der er mange flere muligheder derude...
Prøv at søge på google
"Parallels Desktop for Mac" og "VMware Fusion" begge koster $79.99 og kræver at du har Windows.
Eller du kan installere Windows på din Mac med "Boot Camp"
Der er mange flere muligheder derude...
Prøv at søge på google
4 skrev:"Parallels Desktop for Mac" og "VMware Fusion" begge koster $79.99 og kræver at du har Windows.
Sludder det kræver du har en windows CD...
Hvis du har en PC (med Windows) du kan installere det på, kan du fjernstyre denne via RemoteDesktop på din Mac, og derved spille dit PC spil på din Mac.
Lidt alternativt, ja - men det virker... ;-)
Du hente RemoteDesktop for Mac fra MicroSoft.com/mac eller bruge [url=cord.sourceforge.net/]CORD[/url].
/3214n.
Lidt alternativt, ja - men det virker... ;-)
Du hente RemoteDesktop for Mac fra MicroSoft.com/mac eller bruge [url=cord.sourceforge.net/]CORD[/url].
/3214n.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.