mboost-dp1
hjælp mig med at se Southpark!??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey folkens.
jeg har som de fleste danske Soutpark elskende folk et stort problem! På deres hp: Southpark kunne man engang se alle afsnittene i fuld længde, men det kan man ikke længere fordi man er skandinaver!!!!!!!??
Så når jeg klikker på linket til at se afsnittene får jeg denne meddelese: ERROR!!!!!! DU ER SKANDINAVER DIT SVIN, SÅ DU MÅ IKKE SE VORES AFSNIT - MUHAHAHAHAAA og det gider jeg ikke finde mig i, jeg har prøvet at skifte country_code=DK - til - country_code=UK men det dur ikk!
jeg har også forsøgt mig med Anonymouse men så duer flashplayer ikke!
what do I do?
jeg har som de fleste danske Soutpark elskende folk et stort problem! På deres hp: Southpark kunne man engang se alle afsnittene i fuld længde, men det kan man ikke længere fordi man er skandinaver!!!!!!!??
Så når jeg klikker på linket til at se afsnittene får jeg denne meddelese: ERROR!!!!!! DU ER SKANDINAVER DIT SVIN, SÅ DU MÅ IKKE SE VORES AFSNIT - MUHAHAHAHAAA og det gider jeg ikke finde mig i, jeg har prøvet at skifte country_code=DK - til - country_code=UK men det dur ikk!
jeg har også forsøgt mig med Anonymouse men så duer flashplayer ikke!
what do I do?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.