mboost-dp1
Hjælp problem med min sata/floppy i bios
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej længe siden men er tilbage
har brug for noget support har nemlig leget for meget med min bios instillinger og er kommet til at gøre et eller andet og slukke for 1st floppy inde i bios boot
det plejede at være sådan her før
1st floppy
2st dvd rom
3st harddisk
nu er det
2st dvd rom
3st harddisk
mangler floppy
tak på forhånd
har brug for noget support har nemlig leget for meget med min bios instillinger og er kommet til at gøre et eller andet og slukke for 1st floppy inde i bios boot
det plejede at være sådan her før
1st floppy
2st dvd rom
3st harddisk
nu er det
2st dvd rom
3st harddisk
mangler floppy
tak på forhånd
Nej se hvem der er kommet tilbage (L)
Du kan gå ind i bios et sted og vælge at den skal gendanne til standart indstillinger.
noget alla "change to default settings"
Sidste løsning kunne være at vippe det lille flade runde batteri der sidder på dit bundkort ud med en flad lille skruetrækker, og så sætte det i igen. Computeren skal være slukket!
Du kan gå ind i bios et sted og vælge at den skal gendanne til standart indstillinger.
noget alla "change to default settings"
Sidste løsning kunne være at vippe det lille flade runde batteri der sidder på dit bundkort ud med en flad lille skruetrækker, og så sætte det i igen. Computeren skal være slukket!
Der er forskellige BIOS... med forskellige muligheder... Og det kan hedde noget forskelligt...
Hvilken har du?
Navnet står øverst inde i BIOS... Det kan fx. være Award eller American Megatrends...
Her hedder det fx. Load Optimized Defaults:
link
Men det er svært at forklare mere precist, da jeg ikke ved hvilken BIOS du kører med.
/3214n
Hvilken har du?
Navnet står øverst inde i BIOS... Det kan fx. være Award eller American Megatrends...
Her hedder det fx. Load Optimized Defaults:
link
Men det er svært at forklare mere precist, da jeg ikke ved hvilken BIOS du kører med.
/3214n
det eneste som der stod der er copyright 1985-2003 american megastrends
http://img.tomshardware.com/de/2006/11/14/bios-opt...
http://img.tomshardware.com/de/2006/11/14/bios-opt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.