mboost-dp1

Hjælp til nyhed /gravatar hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - WAR10CK
26. okt. 2011 14:45
Hej alle Newz brugere.

Jeg er ny her på siden, og jeg kan ikke finde ud af hvordan man indsender et billede der skal være i nyheden (evt. link).

Hvad er proceduren for dette?

En sidste ting, jeg oprettede en profil på gravatar hvor jeg indsatte min egen mail samt indsatte et billede, men jeg kan ikke se at den opdaterer mit profilbillede her på siden (gjorde det i går aftes ca. kl. 00:20).
Er der noget specielt jeg ellers skal gøre?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
26. okt. 2011 14:54
WAR10CK (1) skrev:
[...] jeg kan ikke finde ud af hvordan man indsender et billede der skal være i nyheden (evt. link).

Hvad er proceduren for dette?

Der er ingen. Det er den nyhedsansvarlige, som selv finder og indsætter billedet. Du kan evt. smide et link til et billede, hvis du har et godt et.

WAR10CK (1) skrev:
En sidste ting, jeg oprettede en profil på gravatar hvor jeg indsatte min egen mail samt indsatte et billede, men jeg kan ikke se at den opdaterer mit profilbillede her på siden (gjorde det i går aftes ca. kl. 00:20).
Er der noget specielt jeg ellers skal gøre?

Du skal blot have præcis den samme email hos gravtar som hos newz.dk, så vil den være at se her nogle minutter efter at være aktiveret på gravatar.

Dit avatar leder videre til http://www.gravatar.com/avatar/b549a04f30669efe7aa..., så noget tyder på, at du ikke har samme email begge steder eller ikke har aktiveret dit avatar hos gravatar.
Gravatar #3 - WAR10CK
26. okt. 2011 15:14
Der er ingen. Det er den nyhedsansvarlige, som selv finder og indsætter billedet. Du kan evt. smide et link til et billede, hvis du har et godt et.

Superb :-D tak!

Du skal blot have præcis den samme email hos gravtar som hos newz.dk, så vil den være at se her nogle minutter efter at være aktiveret på gravatar.

Dit avatar leder videre til http://www.gravatar.com/.., så noget tyder på, at du ikke har samme email begge steder eller ikke har aktiveret dit avatar hos gravatar.

Hmm.. det lyder meget mystisk. Jeg har været inde og dobbelttjekke for stavefejl, og om den står som primær gravatar.
Det hele står korrekt :-(.
Måske skulle jeg prøve at oprette en ny konto, og prøve en gang til.

Tak for hjælpen :-)
Gravatar #4 - WAR10CK
26. okt. 2011 15:21
Wuuuhuu! jeg fandt ud af det.
Jeg skulle blot lade vær med at sætte mit billede til at være hardcore (der kunne indeholde stødende ting og sager).

Gravatar #5 - Alrekr
26. okt. 2011 21:42
Dit billede støder mig :(

Helt ærligt, der er en cigaret med!!!
Gravatar #6 - WAR10CK
4. nov. 2011 10:15
Det er jeg meget ked af :-(. Jeg vil bestræbe mig på at gøre det bedre!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login