mboost-dp1
HJÆLP: Windows vista og swf filer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Håber der er en eller anden derude som kan hjælpe mig, for jeg er bare en totalt spade til det der med computere.
Jeg har købt et online kursus hvor jeg skal se nogle videofilm.
Tidligere var da ikke noget problem at se videoerne da vi havde windows xp, men nu har vi fået ny comp. hvorpå der er W.vista og nu fungerer det ikke.
Jeg har tilladts popups fra hjemmesiden men comp. siger noget med at jeg oz skal tillade swf. filer.
Jeg kan ikke afspille i media player eller adobe, så siger den noget med at sikkerhedsinstilligerne ikke passer sammen med mit request.
Hvordan fa.... får jeg min computer til at afspille de videoer??
Håber I kan hjælpe
VH
Carina
Håber der er en eller anden derude som kan hjælpe mig, for jeg er bare en totalt spade til det der med computere.
Jeg har købt et online kursus hvor jeg skal se nogle videofilm.
Tidligere var da ikke noget problem at se videoerne da vi havde windows xp, men nu har vi fået ny comp. hvorpå der er W.vista og nu fungerer det ikke.
Jeg har tilladts popups fra hjemmesiden men comp. siger noget med at jeg oz skal tillade swf. filer.
Jeg kan ikke afspille i media player eller adobe, så siger den noget med at sikkerhedsinstilligerne ikke passer sammen med mit request.
Hvordan fa.... får jeg min computer til at afspille de videoer??
Håber I kan hjælpe
VH
Carina
Har du installeret flashplayer?
http://www.adobe.com/products/flashplayer/
Kører du med vista 64bit og bruger du internetexplorer?
(kører du med 64bit så prøv at åbn internetexplorer i 32bit mode, der er en genvej til det i start menuen)
http://www.adobe.com/products/flashplayer/
Kører du med vista 64bit og bruger du internetexplorer?
(kører du med 64bit så prøv at åbn internetexplorer i 32bit mode, der er en genvej til det i start menuen)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.