mboost-dp1

HTC Hero - Tilføje ord til ordbog....

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
29. aug. 2009 13:44
Hmm ja... Er super glad for min Hero, og synes den er genialt skruet sammen.. Dog! Noget så simpelt at tilføje et ord til ordbogen, hvorfor kan man ikke det med et enkelt klik?

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør.. Har forsøgt alle de ting jeg har kunne finde på Google..
- "Long hold" på ordet - så kommer "Edit text" menuen bare frem..
- I settings under "text and locale" siger nogen at der sku være en "Add" funktion.. Den kan jeg ikke finde?

Er der ikke en venlig sjæl der kan udpensle dette for mig? For det er virkelig bealstende ikke at kunne skrive 'kælling' :)
Gravatar #2 - siliankaas
29. aug. 2009 14:24
på min plejer jeg bare at "stave" orden (uden T9) ordbogen, så kommer der et lille orange kryds, jeg kan trykke på, wups, så er den tilføjet...
Gravatar #3 - Magten
30. aug. 2009 14:21
Hmm, det orange kryds får jeg kun frem når jeg "lægger" telefonen ned på siden og bruger QWERTY tastaturet.. Det er selvfølgelig en måde at gøre det på :)

Prøvede lige at sætte QWERTY tastatur på når når jeg holder telefonen normalt.. Så får jeg også det orange kryds frem.. Lidt irriterende at den ikke gør det når man bruger "phone keyboard".. :(
Gravatar #4 - siliankaas
30. aug. 2009 14:30
Tør jeg ikke lige kloge mig på, men mit røde kryds kommer også når jeg bruger phone keyboard
Gravatar #5 - zacho
1. sep. 2009 20:10
når du har skrevet ordet, kommer den så ikke med tilvalg, til hvad du evt. mente - pga den ikke kender ordet? Der mener jeg, at det du har skrevet står som det første af de "tilvalg". også kan du bare holde dit ord nede, også siger den at det er gemt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login