mboost-dp1
Hvad er dette?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg havde et lille problem med min firewall. Loggen havde simpelthen fyldt disken op. Årsagen viste sig at være at en af mine mobiltelefoner havde prøvet at sende POST requests til http://api.mixpanel.com/track flere hundredetusinde gange. Og det var så blevet spærret i min firewall.
Jeg har to telefoner med samme version af android (så vidt jeg ved), og de havde på det tidspunkt de samme applikationer kørende. Alligevel var det kun den ene af de to der prøvede at tilgå den adresse.
Jeg prøvede at afinstallere et par applikationer jeg havde installeret for nyligt (som dog ikke var kørende på det tidspunkt hvor trafikken forekom). Og jeg prøvede at lukke for nogle basis services (som automatisk blev genstartet). Det stoppede ikke trafikken.
Et par minutter efter forsvandt trafikken så spontant igen. Jeg har stadig ikke den fjerneste anelse om hvad der stod bag den trafik.
Nogen forslag til hvordan man finder årsagen?
Jeg har to telefoner med samme version af android (så vidt jeg ved), og de havde på det tidspunkt de samme applikationer kørende. Alligevel var det kun den ene af de to der prøvede at tilgå den adresse.
Jeg prøvede at afinstallere et par applikationer jeg havde installeret for nyligt (som dog ikke var kørende på det tidspunkt hvor trafikken forekom). Og jeg prøvede at lukke for nogle basis services (som automatisk blev genstartet). Det stoppede ikke trafikken.
Et par minutter efter forsvandt trafikken så spontant igen. Jeg har stadig ikke den fjerneste anelse om hvad der stod bag den trafik.
Nogen forslag til hvordan man finder årsagen?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.