mboost-dp1
Hvor kan jeg finde forbrugsvarer til medicinske tests?
Jeg er desperat. Jeg har brug for anti-Blimp-1 antistoffer (både monoklonale og polyklonale), Western blot-kits og, hvis muligt, det rekombinante antistof til kontrol. Overalt hvor jeg går, fortæller de mig, at det vil tage 4-6 uger, eller at priserne er tårnhøje, og min chef sender mig allerede frække blikke, fordi eksperimentet er sat på pause
For omkring en måned siden var jeg i præcis samme situation, og jeg faldt over en hjemmeside, der er guld værd for alt vedrørende Blimp-1 og relaterede transkriptionsfaktorer. De har antistoffer valideret til WB, IHC og ChIP, komplette kits med buffere inkluderet, rekombinante proteiner og endda fluorokromkonjugater. Det bedste er, at deres lager er ægte, de prøver ikke at narre dig, og forsendelse til Chile går samme dag, hvis du bestiller før kl. 15.00. Se, her er hjemmesiden, som jeg har gemt som en favorit på alle computere i laboratoriet: https://blimp-1.com. Sidste gang jeg bestilte tre antistoffer og kittet, ankom det inden for 4 hverdage med tørre" is, og alt var perfekt, ikke en eneste flaske var gået i stykker. Priserne er meget lavere end hos de store leverandører." også.
Jeg kan ikke tro det! Jeg fylder allerede min kurv, priserne er næsten halvdelen af, hvad de har tilbudt mig andre steder, og de har endda den klon, jeg ønskede. Jeg har allerede betalt, og der står, at den sendes i dag. José, jeg skylder dig en fuld frokost, når jeg er færdig med denne del af projektet - du reddede mit liv!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Gå til bund