mboost-dp1
Hvordan tilsluttes wireless router fordelerboks fra Dansk Bredbånd?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har netop installeret en fordelerboks fra Dansk Bredbånd, og alt virker fint hvis jeg forbinder min pc til internettet med kabel via en af fordelerboksens 4 LAN udgange.
Men jeg har en linksys wireless router som jeg vil forbinde min PC igennem og det virker ikke ligemeget hvad jeg prøver. Når jeg tilslutter min linksys wireless router kan jeg godt logge ind på den via en browser, men kan ikke få adgang til internettet, da routeren bare får tildelt en LAN adresse: 192.168.1.4 i stedet for en rigtig IP.
Der er kun 4 brugbare udgange på fordelerboksen, alle LAN udgange hhv. 192.168.1.1, ..2, ..3 og ..4
Hvad gør jeg. Nogen der kan hjælpe?
Men jeg har en linksys wireless router som jeg vil forbinde min PC igennem og det virker ikke ligemeget hvad jeg prøver. Når jeg tilslutter min linksys wireless router kan jeg godt logge ind på den via en browser, men kan ikke få adgang til internettet, da routeren bare får tildelt en LAN adresse: 192.168.1.4 i stedet for en rigtig IP.
Der er kun 4 brugbare udgange på fordelerboksen, alle LAN udgange hhv. 192.168.1.1, ..2, ..3 og ..4
Hvad gør jeg. Nogen der kan hjælpe?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.