mboost-dp1

IE8 Downloader og lukker i Win 7

Gå til bund
Gravatar #1 - Fibs
15. nov. 2009 16:17
Hejsa!!

Jeg har et lille problem som jeg håber alle jer kloge Newz brugere gerne vil hjælpe med :)

Problem: Når IE 8 Startes så prøver den straks at downloade en fil som hedder google_htm. jeg aner ikke hvad det egentlig er det ligner en normal html fil. men efter den download går i gang lukker explorer bare. udover det kan jeg ikke tilgå Win update, internet indstillinger og kan som sagt ikke tilgå microsoft.com og updatere den vej. kan ikke rigtig pinge noget igennem cmd. men det sjove er at Chrome virker fint. ingen problemer.

Jeg har prøvet at køre Antivirus (Avast) og den finder intet på et dybt scan. Jeg har prøvet med Win Defender og Et andet spyware program. Den sidstnævnte fandt et par stykker men det var mest Tracking cookies.

Computeren er en HP (Tvivler på hardwaren har noget at sige den har virket fint indtil min Niece på 10 satte sig ned og spillede på den :/)

Men Windows er 7 Built 7100. Den har ikke alle de nyeste opdateringer. men næsten. sidste opdatering er fra midt oktober.

AVG Finder heller ikke nogen vira. (Havde heller ikke regnet med det.)

Nogen der har en god idé?? andet end at formatere naturligvis.
Gravatar #2 - Daniel-Dane
15. nov. 2009 16:19
Du bruger jo RC1... Hent final-versionen. Fixed.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login