mboost-dp1
Indkøb af ny ASUS-laptop på Proshop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Situationen er således, at jeg skal til at investere i en ny bærbar. Et par få spørgsmål går så ud til jer kyndige, kvalificerede i det alvidende newz-panel.
Skal jeg gå hele vejen og købe det store monstrum af en ASUS N51VF notebook, som har specs i orden? Er der nogen flaskehalse i denne?
Eller gå på kompromis og blot investere i den noget billigere netbook ASUS 1101HA som også ser udmærket ud? Jeg kunne forestille mig, at grafikkortet i denne haltede lidt. Gør det det?
At det skal være en ASUS, står (næsten) ikke til diskussion, men feel free to comment :)
Til at starte med var jeg helt hooked på den store, men netbook-genren er begyndt at tiltale mig, fordi mit budget helst skal holdes nede og jeg cykler i skole 3 km. Kan de betale sig? Kom med din mening :)
Addendum: Kan I give Proshop jeres varmeste anbefaling? Det er nemlig første gang jeg skal smide et 3-cifret beløb til et firma på nettet. Trustpilot giver den mad probz, men hvis I havde noget at sige, så speak up! :)
Skal jeg gå hele vejen og købe det store monstrum af en ASUS N51VF notebook, som har specs i orden? Er der nogen flaskehalse i denne?
Eller gå på kompromis og blot investere i den noget billigere netbook ASUS 1101HA som også ser udmærket ud? Jeg kunne forestille mig, at grafikkortet i denne haltede lidt. Gør det det?
At det skal være en ASUS, står (næsten) ikke til diskussion, men feel free to comment :)
Til at starte med var jeg helt hooked på den store, men netbook-genren er begyndt at tiltale mig, fordi mit budget helst skal holdes nede og jeg cykler i skole 3 km. Kan de betale sig? Kom med din mening :)
Addendum: Kan I give Proshop jeres varmeste anbefaling? Det er nemlig første gang jeg skal smide et 3-cifret beløb til et firma på nettet. Trustpilot giver den mad probz, men hvis I havde noget at sige, så speak up! :)
Jeg har selv en EEE PC 1005HA, og er rimlig glad for den. Det at jeg kan sidde 8timer+ og arbejde uden at skulle finde strøm er en utrolig dejlig ting. Det skal siges at jeg ikke vil anbefale den til mere end studie brug. Jeg har en anden computer der hjemme. Processoren er for langsom til store ting. Og nogle flash sider lagger. Men det at den holder så lang tid strøm gør den det hele værd..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.