mboost-dp1
Installér igen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har oplevet noget jeg ikke troede muligt. Jeg er skiftet fra en AMD-processor på et Nforce 8200 chipset til en Core2Quad processor i et P35 chipset.
Da jeg startede op og ville installere, fik jeg ikke bootet fra CD'en og maskinen begyndte at starte windows. Jeg ventede en BSOD eller genstart men pludselig var login-skærmen klar?? Jeg loggede ind og tænkte at nu måtte den da komme, men INGENTING! Det eneste der tilsyneladende ikke virker er min grafikkort driver, men en geninstallation rettede op på det problem.
Så er spørgsmålet: Skal jeg geninstallere eller bare installere de nye drivere og bare køre videre på den gamle install? Kommer det til at betyde noget i praksis?
Da jeg startede op og ville installere, fik jeg ikke bootet fra CD'en og maskinen begyndte at starte windows. Jeg ventede en BSOD eller genstart men pludselig var login-skærmen klar?? Jeg loggede ind og tænkte at nu måtte den da komme, men INGENTING! Det eneste der tilsyneladende ikke virker er min grafikkort driver, men en geninstallation rettede op på det problem.
Så er spørgsmålet: Skal jeg geninstallere eller bare installere de nye drivere og bare køre videre på den gamle install? Kommer det til at betyde noget i praksis?
Jeg har prøvet at swappe HD om på computere, og starte op uden problemer, og så bare installere de manglende drivere. Men de har haft CPU/chipset der ligger tæt på. Dit senarie troede jeg heller ikke var muligt.
Hvis det er en meget gammel install, er det måske godt at få den re-installeret alligevel?
Hvis det er en meget gammel install, er det måske godt at få den re-installeret alligevel?
Jeg ville lave en ren installering, men måske først tage backup af de data som jeg ville gemme først.
Det kan godt være din maskine umiddelbart virker, men dine drivere til chipsæt lydkort osv. er sikkert ikke de samme, og vil helt sikkert være ustabilt i længden.
Så nu er der en stemme for Geninstallering :)
Det kan godt være din maskine umiddelbart virker, men dine drivere til chipsæt lydkort osv. er sikkert ikke de samme, og vil helt sikkert være ustabilt i længden.
Så nu er der en stemme for Geninstallering :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.