mboost-dp1
iTunes backup - hvordan gendanner jeg slettede sms'er?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg kan forestille mig at man kan reverse engineere sms'erne i backupfilen, og på den måde indsætte de slettede sms'er de rigtige steder.
Var sms'erne i øvrigt fuldstændigt slettede (så du ikke kunne se dem på telefonen) eller bare flyttet i en papirkurv? Jeg har ikke en iPhone, så jeg har ingen anelse om hvordan det foregår - men hvis du forsøgte at slette dem, og de stadig er i backup-filen, så ser jeg et problem der. Ikke af hensyn til privatlivet, men høj mængde slettede sms'er = høj misbrug af plads.
Var sms'erne i øvrigt fuldstændigt slettede (så du ikke kunne se dem på telefonen) eller bare flyttet i en papirkurv? Jeg har ikke en iPhone, så jeg har ingen anelse om hvordan det foregår - men hvis du forsøgte at slette dem, og de stadig er i backup-filen, så ser jeg et problem der. Ikke af hensyn til privatlivet, men høj mængde slettede sms'er = høj misbrug af plads.
rackbox (1) skrev:..i backupfilen ligger alle sms'er læsbare gennem sqlite viewer..
Off_T/
Nu spørger jeg nok dumt, men er (forholdsvis) ny på iPhone:
Har installeret SQLite Addon på Firefox. Kan du kort forklare hvordan jeg connector til backupen? Bliver genereret af iTunes formoder jeg?
Fandt ud af at iExplorer kræver t man connecter direkte til telefonen... Det jeg egentlig skal bruge er, hvordan jeg genindsætter de slettede beskeder i databasen igen. Der er blanke ID'er til dem... Men jeg kan ikke gennemskue hvilke der er sendt og modtaget og fra hvem og hvornår i backuppen... Måske der er en der har de vise ord hvad angår filformatet? Hvis jeg bare kan finde den information, så kan jeg manuelt indsætte posterne...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.