mboost-dp1

Jaybird JF3 Headphones - Windows Phone?

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
10. jan. 2012 16:37
Halløj i stuerne..

Jeg overvejer kraftigt at købe et sæt Jaybird JF3 hovedtelefoner, men er lidt i tvivl om dens funktioner (besvare opkald/skrue op og ned) virker sammen med Windows Phone. Er der nogen med mere viden om bluetooth hovedtelefoner end mig, som kan svare på det? Jaybird's support skrev bare "hvis din telefon har bluetooth burde det virke".

Forslag til andre hovedtelefoner er velkomne, men det skal allerhelst være i stil med de JF3'ere da jeg hader ledninger når jeg træner.
Gravatar #2 - Magten
15. jan. 2012 12:01
No one? :(
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1081893136]
15. jan. 2012 12:19
http://www.jaybirdgear.com/support/

:3

Første hit på google efter "Jaybird wireless windows phone" gir et review hvor anmelder fortæller han brugte det med hans HD7.

I am dissapoint.

"Any A2DP enabled phone will work great with the Freedom JF3"
Gravatar #4 - Magten
15. jan. 2012 12:28
Hmm, jeg har søgt og søgt på "jf3 windows phone" og lignende uden at finde det review :(

Jeg har bare før oplevet at "any A2DP device will work" ikke var heeelt korrekt.. Men det er jo super, så ved jeg hvad jeg skal give mig selv i fødselsdagsgave :D

Tak!
Gravatar #5 - Ronson ⅍
15. jan. 2012 12:33
Det var så lidt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login