mboost-dp1

Kontrolleringen efter brænding i snow leopard, og de tidligere for den sags skyld

Gå til bund
Gravatar #1 - Stendorf
1. nov. 2009 18:28
Hej!

Jeg ville høre om ikke det er muligt at slå det fra efter en brænding da jeg ikke altid finder det lige nødvendigt?

Det irriterer mig en smule hver gang man bare lige hurtigt skal brænde noget til en ven eller lignende, nogen der har noget brugbar info?

PÅ forhånd tak
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
3. nov. 2009 08:28
Kan du ikke bare annullere den, når den går i gang med verify?

Ellers så brug disc utility til at brænde med og ikke finder, der er flere muligheder i disc utility.

Du kan slå det fra igennem terminalen, men vil ikke anbefale det.

Yderligere, med den mængde fejlbrændinger jeg efterhånden har oplevet på os x vil jeg ikke anbefale at springe over verification.
Gravatar #3 - Stendorf
3. nov. 2009 09:05
Hmm... Det er nemlig bare det at jeg ikke har oplevet en eneste fejlbrænding endnu, og brænder altså alligevel ca 3 - 4 dvd'er om dagen :) Men jo kan selvfølgelig bare annullere det :)
Gravatar #4 - johanmw
14. nov. 2009 20:52
Jeg bruger Burn i stedet for OS X' eget - synes det virkere simplere og bedre - og der kan det i hvert fald slås fra... Bare lige to cents :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login