mboost-dp1
LG Notebook R400 vil ikke starte op.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.
Har brugt min computer hele dagen oppe i skolen.
Men så pludselig da jeg kommer hjem, og vil starte den op, vil den ikke.
Der kommer billede på skærmen og det hele, den vil bare ikke komme videre end der til hvor der står "Microsoft Corporation", og så står den der i et par minutter, og går derefter i sort.
Skal lige siges, at det er Windows Vista jeg har.
Håber nogen kan hjælpe mig.
På for hånd tak.
Har brugt min computer hele dagen oppe i skolen.
Men så pludselig da jeg kommer hjem, og vil starte den op, vil den ikke.
Der kommer billede på skærmen og det hele, den vil bare ikke komme videre end der til hvor der står "Microsoft Corporation", og så står den der i et par minutter, og går derefter i sort.
Skal lige siges, at det er Windows Vista jeg har.
Håber nogen kan hjælpe mig.
På for hånd tak.
Hvad betyder "går derefter i sort"?
Slukker den? Kan du høre om blæserne stadig kører? Kommer der en lyd fra vista, som om det starter op? Lyser nogle af dioderne på maskinen?
Slukker den? Kan du høre om blæserne stadig kører? Kommer der en lyd fra vista, som om det starter op? Lyser nogle af dioderne på maskinen?
3214N: Den er ikke gået i dvale.
TrylleKlovn: Computeren kører stadig, men der er ingen lyde eller noget.
Men er kommet frem til noget, hvor den kørte en test, og skrev: "Systemdiskenhed beskadiget".
Nogen der ved, hvordan det kan fikses?
TrylleKlovn: Computeren kører stadig, men der er ingen lyde eller noget.
Men er kommet frem til noget, hvor den kørte en test, og skrev: "Systemdiskenhed beskadiget".
Nogen der ved, hvordan det kan fikses?
Du kan altid prøve at køre en Scandisk, men jeg tvivler på, at det kan hjælpe dig. Men tag HDD'en ud og forbind den til en anden computer og prøv at se, om du enten kan få adgang til dine data derfra eller måske endda kan udføre en Scandisk.
Mit gæt er dog, at du skal ud og investere i en ny HDD, med mindre du stadig har garanti/reklamationsret på den bærbare.
Mit gæt er dog, at du skal ud og investere i en ny HDD, med mindre du stadig har garanti/reklamationsret på den bærbare.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.