mboost-dp1
Mail backup..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey..
Jeg sidder lidt og fumler rundt i office outlook backup af filer.. eller mappesyncronisering..
Problemet er at jeg gerne vil have mine .pst filer på netværksdrevet..det bliver nemlig updateret regelmæssigt..men kan jeg sætte .pst filen til at syncronisere hver gang computeren slukker?.. fra ex. C: drevet til netværksdrevet: ?
hvordan?
Jeg sidder lidt og fumler rundt i office outlook backup af filer.. eller mappesyncronisering..
Problemet er at jeg gerne vil have mine .pst filer på netværksdrevet..det bliver nemlig updateret regelmæssigt..men kan jeg sætte .pst filen til at syncronisere hver gang computeren slukker?.. fra ex. C: drevet til netværksdrevet: ?
hvordan?
jo der er forsk. måder at gøre det på...
hvis det bare er for dig sig kan du bruge offline folders. Læg pst filen på netværket, højre klik på den og vælg make available offline.
hvis det er for mange, på arbejdet f.eks, kan du lave en policy i AD.
eller en simpel bat fil kan sættes til at kopiere den over til netværksdrevet ved logoff i Group Policy.
/3214n
hvis det bare er for dig sig kan du bruge offline folders. Læg pst filen på netværket, højre klik på den og vælg make available offline.
hvis det er for mange, på arbejdet f.eks, kan du lave en policy i AD.
eller en simpel bat fil kan sættes til at kopiere den over til netværksdrevet ved logoff i Group Policy.
/3214n
Outlook backup. Har selv installeret den til en Outlook 2007, og der virker den også.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.